Klachtenprocedure
Klachtenprocedure
De trainers en medewerkers van NLP-NU doen hun uiterste best om iedereen zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch zou het kunnen gebeuren dat je ergens niet tevreden over bent of dat je een klacht hebt.
Hoe te handelen
Je kunt je dan in eerste instantie telefonisch of schriftelijk wenden tot de eigenaren van NLP-NU. Zij zullen je klacht in behandeling nemen, vertrouwelijk behandelen en in ieder geval binnen 2 weken schriftelijk reageren. De trainers en medewerkers van NLP-NU zullen hun uiterste best doen om de klacht gezamenlijk in elk geval binnen 4 weken op te lossen.
Tot op heden is het nog nooit voorgekomen dat we er gezamenlijk niet uitkwamen. Indien dat wel het geval mocht zijn stellen we voor om in overleg te treden wat de volgende stap zou kunnen zijn vertrouwende op een goede afloop voor beide partijen.
Optioneel is een beroepsmogelijkheid bij een onafhankelijke derde partij. Dit kan door schriftelijk en/of telefonisch contact op te nemen met: Tessa Lust (juriste, docent arbeidsrecht) E-mail: tessa.r.lust@gmail.com. Telefoon: 06-27082010. De uitspraak van deze onafhankelijke derde is voor beide partijen bindend.