✓ Nieuwste hNLP technieken ✓ Veel persoonlijke aandacht ✓ 24/7 coaching tijdens de opleiding ✓ Kleine groepen

Klachtenprocedure

Klachtenprocedure

De trainers en medewerkers van NLP-NU doen hun uiterste best om iedereen zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch zou het kunnen gebeuren dat je ergens niet tevreden over bent of dat je een klacht hebt.

Hoe te handelen?

Je kunt je dan in eerste instantie telefonisch of schriftelijk wenden tot de eigenaren van NLP-NU. Zij zullen je klacht in behandeling nemen, vertrouwelijk behandelen en in ieder geval binnen 2 weken schriftelijk reageren. De trainers en medewerkers van NLP-NU zullen hun uiterste best doen om de klacht gezamenlijk in elk geval binnen 4 weken op te lossen. Als er langere tijd nodig is om onderzoek te doen, zal je hiervan op de hoogte worden gesteld, waarbij het uitstel wordt toegelicht.

Wat als we er samen niet uit komen?

Wanneer we toch onverhoopt een mogelijk geschil niet gezamenlijk opgelost krijgen, dan verwijzen we je naar de Nederlandse Vereniging voor NLP (NVNLP) waar NLP-NU zich in 2016 zal aansluiten. De NVNLP heeft een onafhankelijke, professionele klachtenprocedure voor haar leden en zij zullen ook jouw belangen behartigen. Mocht hiervan gebruik gemaakt worden, dan is de uitspraak bindend.

De klachtenregeling kun je hier aanvragen bij de NVNLP.

Klik hier voor het klachtenprotocol van de NVNLP.

Wat is NLP?

Wat is NLP precies, en wat kun je ermee in het dagelijks leven?

Ervaringen van cursisten

Lees hier ervaringen van cursisten die je voor zijn gegaan.

Opleidingsdata

Bekijk hier de data en locaties van de komende opleidingen.